هنگامی که نتایج را بررسی می کنید ، شما در می یابید که افراد بسیارموفق با استعداد تر و با هوش تر از شما نیستند؛ بلکه به سادگی آموخته اند که چگونه کارهای خود را به روشی متفاوت تر و سود آورتر انجام دهند.
در اینجا یک لیست جامع از ایده های عملی مشتریان موفق ، همراه با راهنمایی ها و تکنیک هایی ارائه شده که راه کسب و کار شما را از بقیه جدا و از آن یک تجربه موفق ایجاد می کند.
هنگامی که نتایج را بررسی می کنید ، شما در می یابید که افراد بسیارموفق با استعداد تر و با هوش تر از شما نیستند؛ بلکه به سادگی آموخته اند که چگونه کارهای خود را به روشی متفاوت تر و سود آورتر انجام دهند.
در اینجا یک لیست جامع از ایده های عملی مشتریان موفق ، همراه با راهنمایی ها و تکنیک هایی ارائه شده که راه کسب و کار شما را از بقیه جدا و از آن یک تجربه موفق ایجاد می کند.
مهارت های مدیریتی:
1. از تکنیک های تبلیغاتی در جهت انگیزه دادن به مشتریان خود برای خرید فوری استفاده کنید.
2. جنبه های مختلف برای ترویج کسب و کار از جمله پیشنهادات جدید، آیتم های جدید ، قیمت های جدید ، اطلاعیه های ویژه ، تبلیغات قوی تر و عناوین بهتر را آزمایش کنید.
3. بهترین روش تبلیغات (پست الکترونیکی مستقیم، روزنامه، تلویزیون، رادیو)، برای جذب مشتریان خود را پیدا کنید.
4. از تبلیغات به یاد ماندنی برای جدا کردن تجارت خود از دیگر تجارت ها استفاده کنید.
5. برای خرید بیشتر مشتریان از فروشگاه خود، فرصت های جدید ایجاد کنید.
6. قوانین تجارت های موفق دیگران را بر روی فروشگاه خود پیاده سازی کنید.
7. به جای روش های قدیمی از تکنیک های جدید و منابع بهتر برای خرده فروشی با تکنولوژی بالا و سرعت بیشتر استفاده کنید.
8. یک سیستم کنترل موجودی در جهت بررسی کاهش نرخ، عملکرد، مبلغ کالا، افزایش نرخ، سود و گردش مالی تنظیم کنید.
9. تعیین کنید که برخی کالاهای خاص خود را بالاتر و یا پایین تر از نرخ بازار قیمت گذاری کرده اید.
10. از سیستمی برای ردیابی کالاهای کم سود و پر فروش ترین کالاهای خود استفاده کنید.
11. روش های مختلفی را برای ترتیب چیدن کالاها و نمایش آن ها در جهت خرید آسان تر مشتریان به کار بگیرید.
12. میانگین تراکنش فروش خود را به دست آورید و روش هایی برای افزایش آن پیدا کنید.
13. تراکنش فروش خود را با قیمت های بهتر، ارزش بیشتر و طرح های تشویقی افزایش دهید.
14. محصولاتی که برای مشتریان از نظر قیمت حساس هستند را بشناسید، زیرا که یا کمترین افزایش قیمت در این کالاها به کاهش تقاضا منجر می شود.
15. حداکثر قیمتی که مشتریان حاضرند برای یک کالای خاص بپردازند را پیدا کنید.
16. در جهت ساده کردن امور روزمره از قبیل کنترل موجودی ، نقطه ی اوج فروش و تجزیه و تحلیل کلی ، تجارت خود را به سیستم کامپیوتری مجهز کنید.
17. میزان موجودی فعلی خود را ارزیابی کرده و هزینه های عملیاتی منظم خود را با آن متناسب سازید.
18. کالاهای متمایز و اجناسی که رقیبان شما موجود ندارند را به مشتریان خود ارائه دهید.
نکاتی برای یک فروشنده ماهر:
19. با شرکت های تجاری که آخرین فن آوری روز، سیستم های موجودی، سمینارهای آموزشی و سایر منابع مرتبط با صنعت را ارائه می دهند، همکاری کنید.
20. از خبرنامه ها به عنوان یک "ابزار بازاریابی" در جهت یادآوری محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده کنید.
21. بودجه ای برای کالاهای معمولی و زیر قیمت تعیین کنید و برای آن ها نقشی در استراتژی خرید خود در نطر بگیرید.
22. مکانی قابل اعتماد برای خرید کالاهای تجاری معروف، جدید و زیر قیمت عمده ایجاد کنید.
23. برای خرید کالاهای دارای طرح تشویقی و کالاهای زیر قیمت در جهت گسترش مرزهای سوددهی خود تلاش کنید.
24. از کالاهایی با برند های خصوصی استفاده کنید تا بتوانید از یکسان بودن قیمت کالاهای شما با رقیبان خود جلوگیری کنید.
25. برای دریافت قیمت های بهتر و تخفیف های تجاری به فروشگاه هایی مانند خودتان در سطح منطقه پیوندید.
26. با رستوران ها، باشگاه ها، یا هر چیز دیگری که می توانید با آن به طور مشترک به تبلیغات خاص بپردازید، همکاری کنید و از بازاریابی متقاطع بهره ببرید.
27. متعلق به دنیای تجارت باشید. در خبرنامه ها و نشریات تجاری عضو شوید تا همواره در جریان امور قرار بگیرید.
28. پیشنهادات کارکنان خود را در جهت بهبود کسب و کار و کاهش هزینه ها جویا شوید.
29. برنامه ای برای قدردانی از تلاش فوق العاده ی کارکنان خود و ایده های جدید آن ها پیاده سازی کنید.
30. قدرت تصمیم گیری های مهم را به کارکنان خود دهید، حتی اگر به قیمت از دست دادن مقدار کمی از سرمایه ی شما در جهت راضی کردن مشتریان تمام شود.
31. نگذارید که احساسات مانع از تصمیم گیری دقیق و عاقلانه در تجارت شما شود.
منبع : طراحی سایت ، طراحی لوگو
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0