نوشته شده توسط : پویا عماد

 

خانه، یک موجود زندهآنچه كه در ذیل خواهید خواند، گزیده‌ای از تزئینات ساده برای منزل شماست. به یاد داشته باشید كه خانه یك موجود زنده است كه نفس می‌كشد، پس باید در حفظ آن كوشا باشیم و اقداماتی انجام دهیم تا همواره انرژی مثبت در خانه، كاشانه و منزل ما جریان داشته باشد. 
▪ ورودی خانه‌ها، اغلب كمتر مورد توجه قرار می‌گیرد اما این ورودی‌ها خیلی مهم هستند، چرا كه انرژی از بیرون به درون خانه می‌‌آید. دقت داشته باشید كه روشنایی‌های حیاط یا ورودی‌های آپارتمان‌ها به خوبی نصب شده باشند، زنگ در خوب كار كند و در به راحتی و كاملا باز شود. لامپ‌های سوخته را به سرعت عوض كنید. همچنین مسیر راهروی منازل را با گل‌های طبیعی و مصنوعی تزئین كنید چرا كه راهرو محلی برای عبور انرژی است، از قرار دادن اجناس بزرگ چوبی در آن جلوگیری كنید. همچنین كفش‌ها را در راهرو بگذارید تا انرژی منفی دنیای بیرون را از منزل خود دور نگه دارید.
▪اگر در منزلتان از گل و گیاه استفاده می‌كنید باید آنان را نسبت به فصل عوض كنید چرا كه گل‌های تازه انرژی را تازه می‌كنند و گل‌های خشك ركود و سستی را در خانه حفظ می‌كنند.
▪ اگر سقف خانه شما، تیر‌‌آهن دارد، صندلی‌ها را به طور مستقیم زیر آن قرار ندهید، چرا كه اگر شخصی مرتب آن‌جا بنشینید دچار سردرد می‌شود!
▪ صندلی‌ها را طوری بچینید كه رو به زاویه تیز یا كنج نباشند، انرژی در این‌جا ممكن است ناموزون شود و انرژی منفی بر انرژی مثبت غلبه كند. 
▪ بهتر است هیچ صندلی پشت به در نباشد، خیلی مهم است كه صندلی میزبان خود را در موقعیتی قرار دهیم كه به اطراف خود مسلط باشد.
▪ وسایل آشپزخانه را مرتب تمیز كنید، به ویژه اگر قفسه‌های آن باز باشد، مرتب بودن آشپزخانه شما، یعنی این‌كه نبض منزل در اختیار شماست.
▪ بهتر است تا جایی كه امكان داردمبل راحتی، مقابل دیوارها قرار بگیرد.
▪ مركز اتاق نشیمن باید ساده باشد و تنها به گذاشتن یك میز در آن اكتفا كنید.
▪ تعداد  صندلی ناهارخوری باید زوج باشد دور
  میز ناهارخوری تا انرژی منفی در خانه جریان پیدا نكند.
در كتاب كوچك فنگ‌شویی آمده است، همه ما آدم‌های مرتب و منظمی نیستیم... با این حال برخی از ما، به واقع زندگی كردن در آشفتگی و بی‌‌نظمی را دوست داریم... از نقطه نظر علم فنگ‌شویی نتیجه یك خانه آشفته و بی‌‌نظم چیزی جز یك زندگی نامنظم نیست. فنگ‌شویی می‌گوید: خانه هم چون یك موجود زنده نفس می‌كشد. نیروی حیاتی از طریق درها و پنجره‌ها وارد خانه می‌شود و باید بدون برخورد با هیچ مانعی، آزادانه در اطراف راهروها و اتاق‌ها جریان پیدا كند زمانی كه این راه پرپیچ و خم با وسایل اضافی سد می‌شود، انرژی مثبت راكد می‌ماند و تبدیل به یك انرژی منفی می‌شود.با این حال انبار شدن مقداری لوازم اضافی در هر خانه، امری اجتناب ناپذیر است، اما باید بدانید كه نباید آنها را برای مدتی طولانی نگه دارید، چرا كه انرژی منفی هر لحظه‌ در خانه‌تان بیشتر می‌شود. یك خانه شلوغ و نامنظم، عصبانیت و نگرانی وحشتناكی را وارد خانه شما می‌كند و باعث ضرر رساندن به شما و خانواده‌تان می‌شود.
● خانه‌های كوچكمبل راحتی
در حال حاضر اكثر خانه‌ها، آن‌قدر كوچك است كه اهالی آن نمی‌توانند حتی یك دست مبل و صندلی و ناهار خوری یا از این نوع وسیله‌ها را در آن جای دهند. از این رو سعی می‌كنند از بالش‌های زینتی برای تزئین استفاده كنند. تصور شما از یك خانه سی‌ متری چه می‌تواند باشد؟ شاید بپرسید، به هیچ عنوان در این خانه‌ها نمی‌توان اصلا وسیله‌ها را چید، اما با كمی ابتكار می‌توان انرژی مثبت را در همین خانه‌های كوچك به جریان انداخت. در این منازل كوچك، هر طور كه بخواهید می‌توانید وسایلتان را كه احتمالا اندك هم است، بچینید، طرز چیدن بالش‌ها هم باید مانند همان چیدن مبلمان باشد، همان قانونی كه برایتان در شماره‌های پیش گفته شد، یعنی رو به در ورودی نباشد، زیر تیرآهن‌های سقف قرار نگیرد... در كنار هم چیده نشود... اما آنچه كه در این منازل كوچك برای به حركت درآمدن انرژی بسیار مهم است، این است كه باید همیشه این خانه‌ها مرتب و تمیز باشد، چرا كه در خانه‌های كوچك، حتی كمی آشفتگی خیلی زود به چشم می‌آید و باعث می‌شود كه انرژی مثبت در خانه راكد بماند و به خوبی حركت نكند... پس راز نفس كشیدن منازل كوچك، تمیزی و مرتب بودن است.مونوپاد
طراحی سایت
 




:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: