نوشته شده توسط : پویا عماد

در جوامع امروزی نیاز به راه هایی برای برقرار کردن ارتباط با افراد پیرامون خود داریم و نحوه برقراری این ارتباط بسیار حائز اهمیت است. در قدیم برای برقراری ارتباط، گفته های خود را بر روی یک تکه کاغذ یا چرم می نوشتند و برای طرف مقابل می فرستاند، امروزه از این شیوه به شکل مدرنیته شده ای استفاده می کنند، که به آن کارت ویزیت می گویند.طراحی کارت ویزیت یکی از راه های مهم و موثر برای برقراری یک ارتباط به شیوه درست است. 
بسیاری از مردم از اهمیت بالای طراحی کارت ویزیت بی خبر هستند و نمی دانند که این کارت کوچک چه توانایی هایی از خود دارد. شاید طراحی بیزنس کارت یک کارت کوچک و توجیبی باشد، اما نمی توان چیزی از جایگاه مهمی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارد، بکاهد.

کارت ویزیت چیست؟

در واقع کارت ویزیت یک ابزار بسیار مهم در زمینه بازاریابی است که شما برای برقراری ارتباط همیشگی و بلند مدت به مشتری های احتمالی خود می دهید تا در صورت نیاز بتوانند با شما ارتباط و تماس برقرار کنند. 
شاید خیلی از افراد کارت ویزیت نداشته باشند و از اهمیت آن آگاه نباشند، اما به یاد داشته باشید طراحی کارت ویزیت شخصی اولین ابزار شما برای موفقیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات است. 

لازم است بدانید: نحوه طراحی و چاپ کارت ویزیت، استفاده درست از رنگ ها، فونت های استفاده شده، تصاویر، بافت های کار شده و.... همگی برای جلب کردن نظر مشتری بسیار اهمیت دارد. همچنین کارت ویزیت نشان دهنده وجه واقعی شماست، پس آن را زیبا، جذاب و خوانا طراحی کنید. 

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت, طراحی بیزنس کارت, کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

شرکت آجرهای ماندگار سهیل در سال 1376 در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان تولید کننده محصولات آجرساختمانی و آجرنمای ساختمان با هدف تولید محصولات باکیفیت و بامشخصات منحصر به فرد وارد بازار تولیدات خاص آجرهای ساختمانی شد وبا استفاده از دانش فنی روز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت ، واز نظر طرح و رنگ دارای مشخصات منحصر به فرد نمود .این شرکت هم اکنون با دو سایت تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد و با ظرفیت 30000 تن در حال فعالیت میباشد.

شرکت آجرهای ماندگار سهیل جزو اولین کارخانه‌های تولید آجرنسوز در کشور با استفاده از کوره تونلی و شاتل به‌طور همزمان است ، در طول این سال‌ها الویت اصلی این کارخانه ارتقا کیفیت محصولات تولیدی بوده است به‌طوری‌که محصولات آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها ، بین صنعتگران و سازندگان تبدیل کرده است. آجرهای ماندگار سهیل به‌عنوان اولین تولیدکننده نسوزهای ساختمانی ،آجر نسوز نما به روش صنعتی در سال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی شمس‌آباد با راه‌اندازی ۲ خط تولید شروع به فعالیت کرد و در راستای تولید محصولاتی باکیفیت با بهره‌گیری از فنّاوری روز درزمینه پخت و استفاده از کوره‌های شاتل و تونلی در فرایند تولید امروز به‌عنوان تولیدکننده محصولات خاص و باکیفیت درزمینه نسوزهای ساختمانی و آجر نما نسوز شناخته‌شده است.بخشی از طرح توسعه این شرکت در سال ۱۳۹۳ با طراحی ۴ خط تولیدی مجزا در شهرک صنعتی شمس‌آباد به‌منظور تنوع بخشیدن به محصولات تولیدی در راستای نیاز روزافزون مشتریان و مهندسین معمار در صنعت ساختمان راه‌اندازی شد. کنترل دائمی فرایند تولید از مرحله‌ی ورود مواد اولیه تا بسته‌بندی محصول ، ارائه محصولاتی با حداکثر رضایت‌مندی مشتریان،قابلیت انعطاف‌پذیری در قبول سفارش‌ها و تحویل به‌موقع و به‌روز سفارش مشتری، از مشخصات بارز این واحد صنعتی است.ما هیچ‌گاه کیفیت را فدای شمار تولید نمی‌کنیم و اعتقاد داریم که هنگامی محصولی را می‌فروشیم که آن محصول تولیدشده باشد و یا از تحویل به‌موقع آن مطمئن باشیم.

 

آجرنمای ساختمان

در صورتی که برای نما از آجر استفاده شود باید از گونه ای ازآن استفاده کرد که در نما به کار می رود و برای نما سازی کاربرد دارد. در استفاده از آجرنمای ساختمان باید آجرها را قبل از کار گذاشتن  تیشه داری کرد به این معنا که اضلاع آجر را توسط تیشه و یا ماشین‌های تراش گونیا می‌نماییم. امروزه در بسیاری از ساختمان ها استفاده از طرح آجر نسوز در نما یا همان آجر نسوز نما جلوه ی زیادی به ساختمان ها می دهد و بسیاری از مردم از استفاده از این گونه آجرها در نمای ساختمان خود لذت می برند. آجر نما نسوز از آن جهت که در رنگ و زیبایی تنوع زیادی دارد در نمای داخلی و خارجی ساختمان زیاد استفاده می شوند. آجرنسوز از خاک نسوز تهیه می شود و در دماهای بالا توان تحمل زیادی دارد به دلیل همین استحکام و مقاومت به بسیاری از مشتریانی که به آجرنما علافه دارند توصیه می شوند از آجرنسوز در نمای ساختمان استفاده کنند. شرکت آجرهای ماندگار سهیل با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب و توسط بهترین تکنولوژی انواع آجر نما،آجر نسوز نما را تامین می کند و در اختیار صنعت ساختمان قرار می دهد. در آجر نما نسوز به دلیل جلوه بخشی فوق العاده این آجر در نما و از آن جهت که در نمای ساختمانی استفاده می شود باید در برابر عوامل محیطی بسیار محکم باشد تا طی سال های زیادی مورد استفاده قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: آجر نسوز نما, آجر نمای ساختمان, آجر نما نسوز, آجر نما ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

 

ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای هایگلاس agt

پارسیان چوب نمایندگی پارکت agt  ام دی اف هایگلاس agt  و نمونه رنگ های آن را به شما معرفی می کند.

شرکت AGT که پارسیان چوب نمایندگی پارکت آن در ایران است از ابتدای تاسیس با تفکر رشد و توسعه و کیفیت بالا سعی کرد تا بهترین در شرکت های تولیدی باشد. AGT در ورود به ایران با پروفیل آغاز کرد اما پس از آن با شناخته ترین محصول خود یعنی ام دی اف هایگلاس agt  شناخته شد. AGT یک فن آوری پیشرفته در صنایع چوب با هدف تهیه و گسترش فرآورده های پیشرفته و حرفه ای چوب با جدیدترین فن آوری، فعالیت خود را آغاز کرده است. نمونه رنگهای هایگلاس agt به دلیل تنوع بالا زیبایی های خاص امروزه در حوزه صنایع چوب و مبلمان بعنوان یکی از شرکتهای پیشرو دنیا در حال فعالیت است. کارخانجات AGT ، در بخش صنایع مبلمان و دکوراسیون با تولید ام دی اف،پانل و پروفیل همچنین در بخش صنایع ساختمان با تولید کفپوش لمینت، تفاوت پارکت و لمینت درب، دیوارکوب و قرنیز خدمات خود را ارائه می دهد.منظور از هایگلس همانطور که از نامش مشخص است در لغت به معنای شیشه با کیفیت بالا و در اصل به معنی شفافیت می باشد. بدین معنی که لایه است که شفافیت بالاتری از شیشه دارد. ام دی اف هایگلاس agt از اولین و  بهترین محصولات شرکت AGT است که شهرت جهانی پیدا یافت ، شرکت با تولید در و پروفیل و ام دی اف و لمینت به یک مجموعه کامل در این قسمت مبدل گردیده است. 

ویژگی های فنی ام دی اف هایگلاس agt

  • استاندارد اروپا (E1(FA 120
  • در مقابل نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد.
  •  در برابر خراش مقاومت بالایی دارد.
  • نمونه رنگ ها و نمونه طرح های متنوعی دارد.
  • محصول کشور ترکیه
  • دارای دو لایه سلفون مخصوص و بر چسب  

باتوجه به اینکه روکش های ام دی اف هایگلاس agt از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب نمونه رنگهای هایگلاس agt قادر خواهید بود از زیبایی و تنوع بی نظیری برخوردار شوید. امروز، با اولویت قرار دادن «توسعه فن آوری چوب»، با تفکر دراز مدت و داشتن استراتژی و رعایت استانداردهای بین المللی،هم در ترکیه و هم در عرصه جهانی و بین الملل همواره انتخاب کسانی خواهیم بود که به کیفیت، زیبایی و ظرافت اهمیت می دهند.  ام دی اف هایگلاس agt، به دلیل ساختار حرفه ای و داشتن روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد. نمونه رنگهای هایگلاس agt برای این انواع تنوع زیادی دارد و بسته به سلیقه افراد و محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه انواع مختلف ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای هایگلاس agt و انواع پارکت های جدید را ببینید می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

برای مطالعه مطلب در سایت پارسیان چوب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی پارکت agt, نمایندگی پارکت, نمونه رنگ های هایگلاس agt, پارکت agt, ام دی اف هایگلاس agt ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

دوست داشتید اگر آرم و لوگوی شما توانایی سخن گفتن داشت چه چیزی را به بیننده بگوید و چه مفهومی را برساند؟ در ساخت آرم و لوگو سلیقه های زیادی وجود دارد. ممکن است شما مقالات زیادی در مورد طراحی لوگوهای خوب یا بد بخوانید که ممکن است یا هم در تناقض باشند. ولی در طراحی لوگو چند باور غلط وجود دارد که طراحان لوگو در آن اتفاق نظر دارند:

در این پست باورهای غلطی که در هنگام طراحی لوگو و حتی طراحی آنلاین لوگو وجود دارد را بیان می کنیم:
باید نشان دهنده فعالیت شما باشد.فکر می کنید پرچم یک کشور چقدر از بازگوکننده فرهنگ و یا تاریخ آن کشور است؟
طراحی آنلاین آرم نیز دقیقا همین نقش را برای تجارت شما بازی می کند پس نیازی نیست که تاریخ و یا داستان تجارت شما را بیان کند.
در شکل زیر نمونه هایی از طراحی لوگوهای شرکت های بزرگ را می بینید که داستان یا تاریخ شرکت را بازگو نمی کند.
لوگوی شما باید بتنواند به خوبی شرکت شما را از بقیه تمیز دهد، دقیقا کاری که یک پرچم برای کشورش انجام می دهد. طراحی لوگو شرکت های بزرگی همچون اپل، نایکی و کوکاکولا هیچ توضیحی در مورد نوع فعالیت آنها به بیننده انتقال نمی دهند ولی با یک نگاه، صاحبان خود را یادآوری می کنند.

 

لوگو باید دارای تصویر باشد

الزاماً نیازی نیست لوگو حتما شکل داشته باشد . لوگوی بسیاری از شرکت ها فقط نوشته و تایپوگرافی است و همچنان تاثیرگذار و جذاب است. اما نمیتوان گفت استفاده از شکل در طراحی لوگو اشتباه است.  بعضی اوقات یک تصویر بهتر در ذهن مخاطب می ماند تا آرم شرکت. حتی بعضی اوقات تصویر استفاده شده شکلی است که ممکن است به موضع و فعالیت شرکت هم ارتباطی نداشته باشد ولی از نظر گرافیکی زیبا و جذاب است و در ذهن می ماند.

پیشنهاد می  شود در طراحی لوگو خود زمانی از تصویر استفاده کنید که نیاز به انتقال یک مفهوم کوتاه و به یاد ماندنی دارید. ولی انتخاب نوشته و تایپوگرافی هم انتخاب خوبی خواهد بود.

 

ادامه مطلب در سایت Bizgo.ir 

مطالعه مقالات بیشتر لینک روبرو: http://bizgo.ir/articles



:: برچسب‌ها: ساخت آرم , طراحی آنلاین آرم , طراحی آنلاین لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

برای داشتن یک طرح آرم حرفه ای ابتدا باید بدانیم چند نوع سبک متفاوت لوگو وجود دارد و آن گاه مشخص کنیم که به کدام نوع لوگو علاقه داریم.
در این پست انواع متفاوت لوگو را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام طراحی لوگو یکی از آن ها را انتخاب کنید و آنگونه که دوست دارید لوگوی خود را طراحی کنید :

نماد یا نشانه ( پیتکوگرام یا آیکون)

این سبک لوگو یک شکل یا نشانه است که به نام شرکت ، موضوع و هدف اصلی شرکت، ذهن مشتریان و یا مفاهیم دیگری اشاره می کند. از دیدگاه روانشناسی این سبک لوگو بهترین نوع طراحی لوگو است زیرا یک شکل ساده به راحتی در ذهن ماندگار خواهد شد و بدون در نظر گرفتن اینکه بیننده چه فرهنگ ، چه زبانی و یا از چه کشوی است می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. در شکل زیر بعضی از لوگوهای از این نوع سبک را مشاهده می کنید:

فونت گونه یا نوشتاری ( لوگو تایپ، فونت سفارشی، ورد مارک)

ساخت لوگو به صورت نوشتاری یعنی نام برند و سازمان با استفاده از یک فونت مناسب و خاص و یا فونت سفارشی شده طراحی می شود. طراحی لوگو نوشتاری به این شکل است که نام برند با یک فونت آماده اما به صورت خاص و یا با یک نشانه مفهمومی ساخته می شود و اغلب با یک تغییر خلاقانه کوچک مفهوم را خواد رساند و زیبا و منحصر به فرد می شود. در تصویر زیر نمونه های طراحی لوگو نوشتاری را مشاهده می کنید:


حرفنماد ( مونوگرام)

نوعی از لوگو است که در آن با استفاده از حرف یا حروف اول نام برند یک طرح لوگو ساخته می شود و نشانه به گونه ای حرف یا بعضی از حروف اول برند خواهد شد. معمولاً زمانی از این سبک استفاده می شود که نام برند طولانی است . نمونه هایی از این طراحی لوگو در زیر آورده شده است :

ادامه مطلب در لینک زیر:

http://bizgo.ir/view-articles/news-and-articles/ArticleId/5



:: برچسب‌ها: لوگو , آرم ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

امروزه طراحی آرم و لوگو تبدیل به فرهنگی برای ارتباط میان یک شرکت و مردم شده است. یک لوگوی حرفه ای معرف فعالیت و کسب و کار تجاری شرکت است. کلید طراحی لوگو و آرم از زمان های بسیار قبل زده شده بود، زمانیکه انسان ها از نمادها و نشانه ها برای برقراری ارتباط با یک دیگر استفاده می کردند.

یک لوگوی مناسب می تواند انعکاسی از کسب و کار را نشان دهد. اکثر طراحان لوگو بر این باورند که یک لوگوی حرفه ای باید در نگاه اول موضوع تجاری کسب و کار را نشان دهد. در نتیجه سعی کنید طراحی لوگو خود را با جدیدترین متدها انجام دهید.

انعکاس پیام در لوگو
در طراحی لوگو باید سعی کنید از همان ابتدا مفهومی را در ذهن داشته باشید و بخواهید پیامی را منتقل کنید. بنابراین در ابتدا سعی کنید پیامی را که می خواهید به مخاطب خود انتقال دهید یادداشت کنید. در تمام مراحل انتخاب لوگو یا طراحی لوگو و هم چنین طراحی لوگو آنلاین مفهومی که می خواهید برسانید را در نظر داشته باشید.

بررسی لوگوهای شرکت های رقیب
اینکه رقبای شما چه فاکتورهایی را در طراحی آرم خود در نظر گرفته اند نکته مهمی است . سعی کنید لوگوی رقبای خود را تحلیل کنید و نکات مهم در طراحی لوگوی آن ها را در نظر داشته باشید.

برند در طراحی لوگو
در استفاده از نام تجاری در ساخت لوگو دقت کنید. برای مثال در طراحی لوگو ورزشی برای یک باشگاه می توان از فونت های قوی و در اندازه ی بزرگ استفاده کرد.

نقش رنگ ها در طراحی آرم
رنگ های مناسب از کلیدی ترین فاکتورها در طراحی آرم هستند. سعی کنید تا جای ممکن از تنوع رنگ پرهیز کنید. قبل از ا انتخاب رنگ در طراحی لوگو معانی رنگ ها را بدانید تا رنگی که در ساخت لوگو استفاده می کنید مفهوم لوگو را به خوبی منعکس کند.



:: برچسب‌ها: طراحی آرم و لوگو , طراحی لوگو و آرم ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

در این پست نگاهی کوتاه به بهترین و شگفت انگیزترین طراحی لوگو و ساخت لوگو های دنیا در سال 2015 داریم:

google
از مهم ترین و جذاب ترین اخبار تکنولوژی مربوط به پربازدیدترین سایت دنیا است. در سال 2015 هم تغییر طراحی لوگوی محبوب ترین موتور جست و جو یکی از شگفت انگیزترین اخبار دنیای تکنولوژی بود. پس از گذشت زمان 16 سال گوگل تغییر لوگوی خود را با تغییر فونت و شارپ شدن رنگ ها معرفی کرد. 

Facebook
فیسبوک نیز جزء محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سال های گذشته بوده است. در سال 2015 میلادی این شرکت مشهور لوگوی خود را تغییر داد. این نخست باری بود که از زمان تاسیس شدن فیسبوک، فونت لوگوی آن تغییر کرده است. در طراحی لوگوی جدید فیسبوک اگرچه فرمت نوشتاری حروفی چون “a” و “b” تغییر کرده است ولی حرف شاخص “f”  همچنان با همان فرمت قبلی باقی مانده است.

 

 

ادامه مطلب در لینک زیر:

http://bizgo.ir



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , ساخت لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()