هزینه زندگی در هلند
نوشته شده توسط : پویا عماد

اخذ ویزای شینگن برای سفر به هلند را به ما بسپارید.

هزینه زندگی در هلند مانند تمامی کشور رابطه مستقیم با طرز زندگی کردن شما دارد.مسائل دیگری مانند شهری که در ان زندگی می نمایید هم بسیار تعین کننده است.به طور متوسط یک دانشجو در هلند بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو ماهیانه برای زندگی می پردازد.
حدودا یک سوم این هزینه ها به هزینه مسکن اختصاص دارد.هزینه مسکن دانشجویی به طور متوسط بین ۲۵۰ تا ۶۰۰ یورو می باشد.این تفاوت قیمت ها به دلیل شهر محل تحصیل – امکاناتی که بر روی کرایه به شما داده می شود و چند ایتم دیگر می باشد.برای مثال هزینه مسکن در امستردام بسیار بیشتر از سایر شهر های کوچک می باشد.همچنین گاها خدماتی مانند اینترنت تلوزیون هزینه برق هزینه گرمایش خانه و … بر روی کرایه محاسبه می شود.
بعد از خانه مهم ترین بخش هزینه زندگی هزینه خورد و خوراک است.معمولا دانشگاه ها با قیمتی مناسب غذای گرم برای تمام وعده های غذایی در اختیار دانشجو ها می گذارند ولی اقتصادی ترین روش این است که خود دانشجو برای خودش غذا بپزد.
برای مثال هزینه یک فنجان چای یا قهوه ۲ یورو-یک ساندویچ پنیر ۳ یورو و یا یک وعده ناهار در یک رستوران دانشجویی معمولی ۱۰ یورو می باشد
بقیه هزینه ها شامل هزینه کتاب تفریحات رفت امد و … می باشد.برای مثال هزینه بلیط اتوبوس در داخل شهر برابر با ۱٫۶ یورو می باشد.
خوشبختانه اکثر مراکز تخفیفات ویژه ای را برای دانشجویان در نظر گرفته اند که با ارائه کارت دانشجویی می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید.

گرفتن وقت سفارت و ویزای شینگن توسط کارشناسان ما برای سفر به هلند

هزینه های آموزش عالی (دانشگاهی)

بر اساس آمار رسمی دولت هلند ، حداقل مبلغ لازم برای دانشجویان ساکن در هلند، در حدود ۸۰۰ یورو در ماه است. داشتن این مقدار (برای یک سال و یا بیش از یک سال ) در حساب بانکی متقاضیان ورود به هلند جهت ادامه تحصیل، یک شرط لازم برای اخذ ویزا آموزشی دانشجویی است. بسته به نوع برنامه ها ، سطح آنها, مدت و خدمات ارائه شده، هزینه های آماده سازی برای شرکت در برنامه ها از ۹۰۰ یورو تا ۷٫۵۰۰ در سال متغیر است.
شهریه دوره کارشناسی و برنامه های کارشناسی ارشد، دانشجویان غیر اروپایی معمولا بالاتر از دانشجویان اروپایی عضو اتحادیه اروپایی هستند. تقریبا هزینه یک سال تحصیلی همراه با متوسط خرج های دیگر چیزی بین ۱۴۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ یورو می باشد.
دانشجویان غیر اروپایی برای کمک های مالی دولتی از طرف مقامات هلندی واجد شرایط نیستند. با این حال، وزارت آموزش و پرورش هلند بورس های تحصیلی از طیف گسترده ای از کشورها تحت شرایط موافقت نامه های مختلف فرهنگی و موافقت نامه های دیگر جهت همکاری ارائه می دهد.وقت سفارت و ویزای شینگن

برای دریافت اطلاعات جزئی و دقیق تر بهتر است به وبسایت هر دانشگاهی مراجعه کنید. تفاوت هزینه های دانشگاه و زندگی در کشور هلند از شهری به شهر دیگر متفاوت است و بهترین منبع برای دریافت اطلاعات وبسایت دانشگاه ها است.

 

تعیین وقت سفارت و ویزای شینگن برای سفر به نقاط مختلف دنیا توسط ما امکان پذیر است.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: