چرا هزینه طراحی لوگو زیاد است؟
نوشته شده توسط : پویا عماد

قصد دارم در این پست شما را با نرم افزار طراحی لوگو فارسی بیزگو آشنا کنم که امکانات آن توجه شما را جلب خواهد کرد امکاناتی نظیر این که آنلاین است و نیاز به نصب و فعال سازی ندارد.

برخی از آژانس های خلق هویت بصری برند حرفه ای نیز ممکن است هزینه های چند میلیون تومانی برای طراحی یک لوگو از مشتری درخواست نمایند. با اینکه تغییر برند یا ساخت مجدد برند جنبه های دیگری به جز لوگو هم دارد اما لوگو در مرکز این تغییرات خواهد بود.

در برخی موارد شرکت ها نسخه آزمایشی نرم افزار طراحی لوگو با فونت فارسی و نرم افزار طراحی لوگو اسم را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهند.

از سوی دیگر در برخی مواقع میبینیم که قیمت طراحی لوگو بسیار گران است. حالا این سوال پیش می آید که چرا این تنوع قیمتی در طراحی لوگو دیده می شود و چه شرایط و خدماتی باعث می شود که قیمت طراحی آرم گران شود؟

خب در اینجا یک پاسخ برای شما دارم آن هم نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای  Bizgo.ir است. با استفاده از این سرویس که یک نرم افزار طراحی لوگو کم حجم هم هسن شما دیگر نیاز به نصب نرم افزار روی سیستم کامپیوتری خود ندارید و به صورت آنلاین این کار را انجام داده و در انتها لوگوی طراحی شده خود را دانلود میکنید.

پس هیچ گونه حجمی روی هارد کامپیوتر شما اشغال نشده و حجم بسیار بسیار اندکی از اینترنت شما مصرف می شود.

از آنجایی که در این مسیر طراح لوگو خودتان هستید پس هزینه شما تغریبا میتوان گفت رایگان می شود تمام کار را خودتان انجام خواهید داد و مرحله به مرحله جزئیات مورد سلیقه و دلخواه خود را در آن لحاظ خواهید کرد.

پس لطفا پس از بررسی و ساخت لوگو در سرویس بیزگو به آدرس http://bizgo.ir تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.





:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی لوگو فارسی, نرم افزار طراحی لوگو با فونت فارسی, نرم افزار طراحی لوگو اسم, نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای, نرم افزار طراحی لوگو کم حجم ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: